Kaos!

Firade ju jul hos mormor detta året, har inte gjort det på två år. I alla fall, dagen började väl ganska hyffast. Min familj var i tid för en gångs skull. Vi kom dit, åt lite. Ullrica hade glömt julklapparna till Emil, Patrik och companys värmefläkt hade fryst så det var i sönder. Sen kommer våran såkallade tomte, som var en tös med en tomteluva, mormor blev arg så hon fick gå igen. Någon minut efter kommer grannen in och frågar om vi sett hennes lillebror för han var borta. Efter det var det missförstånd med julklappsspel.

Kvällen slutade i alla fall bra, Johan fick agera tomte.. sccch! Julklappsspelet slutade också bra och nu ikväll ska Matilda sova här. Imorgon drar jag till Trelleborg och firar vidare där!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hoppas du hade det bra i jul (:

2011-01-03 @ 00:17:25
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Kristin!

Hejsan Kristinis här! vill tipsa om min blogg, där du finner ord från min vardag, musiktips, modetips och tävlingar minst en gång i månaden! Gillar du min blogg följ mig via bloglovin, säg till så följer jag dig med!



Ps: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!



//Kristinis

2011-01-03 @ 07:24:21
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0