Helgen i text.

I fredags kom Emmi hit och mös med mig, käkade godis och bara tog det lugnt. Dessutom fick vi fika i skolan.
Sen i lördags träffade jag Emmi igen efter att hon hade jobbat, Joel och Rijad kom också dit. Spelade spel och kollade film, Toy Story 3 haha.

Sen idag, vaknade hos Emmi halv tio, åkte hem, gjorde mig i ordning. Sen åkte vi till Ystad halv elva för att fira min kusin Bonnie. Efter det åkte vi hem vid tre fyra kanske. Sov en stund, käkade och nu sitter jag här. Ska nog snart göra lite matte, får se om jag orkar åka till skolan imorgon. Så fruktansvärt kallt på mornarna.

Plus att mitt simkort måste komma imorgon, min mobil ligger här och bara väntar på mig. Blir ju ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0