Samma saker varje dag.

Känns som jag gör och skriver samma saker varje dag, jag stiger upp i suktan om att få stanna hemma och sova. Jag går i skolan och längtar efter att få komma hem och sova, jag åker hem och sover. Jag äter, jag läser och kollar på tv. Sen sover jag, jag börjar känna mig som ett djur, allt går på rutin. Man gör inget roligt mitt i veckan, det finns inget roligt att göra, detta äckliga väder tar kol på mig. Jag har något att se fram emot nu i alla fall, det är bara en dag kvar i skolan, alltså fredag, vilket betyder att vi har Agge. Ett av få skäl att man till sist tar sig upp på morgonen och går dit. Usch nej, nu låter jag deppig. Jag tänker tjata om igen att jag ska se Harry Potter imorgon och nu om 3 minuter börjar bakom kulisserna på Harry Potter filmen, vilket jag måste se nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0