Bloggtorka...

Hejsan alla glada! Jag vet, jag har inte bloggat på superlänge.. men jag känner att jag inte har något intressant att blogga om. Ni kan kanske komma med förslag? Sen får vi se. Nu när jag ändå är igång.. kan jag berätta lite mer ingående om min helg?

I fredags var jag såklart i skolan, hade datakunskap, redovisning och engelska. Efter skolan åkte jag hem med Linnea till Köpingebro för att kolla på deras nybyggda hus, jätte fint! Sen bid fyra fem skjutsade Linnea mig hem, gjorde mig i ordning sen åkte jag till Emmi vid sex och käkade där. Någon kycklinggryta med coscos, jätte gott! Sen gick vi ut ett tag på kvällen sen hem till Emmi igen och kollade tv, efter det åkte jag hem vid ett.

Igår åkte jag, Amanda och Oskar och träna, tränade till ungefär två sen cyklade jag hem.. städade lite, duschade sen kom Emmi hit med thaimat vid sex. Vi åt sen kom John hit !! *happy face* Vi kollade mest på tv och mös.

Och idag, söndag, har jag bytat lakan och städat lite. Nu ska Emmi snart komma hit för att hämta sina fiskar om jag har passat och sen vid sex sju ska jag klippa Johan och Camilla... Nu hade jag tänkt ringa mamma och pappa för att fråga var dom har varit hela morgonen. Sen ska jag komma på något kul jag kan göra... hmm, kanske läsa Harry Potter?

Jag vet, jag vet.. gud vad mycket roligare detta hade varit med lite bilder, Nathalie du MÅSTE bli bättre med att lägga in bilder från telefonen. Påminn mig om det!

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

hoppas du haft en bra helg? :)

2011-03-13 @ 17:02:24
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0