Tokig?

Jag har kommit på mig själv med en sjuk sak.. alltså när någon säger något till mig för första gången., som jag själv inte tänkt på innan håller jag nästan aldrig med.. bara för att liksom. Men sen när det har lagt sig och har själv har fått tänka på det, håller jag nästan alltid med efter. Lite pinsamt faktiskt.

Bara en liten parentes sådär, nu har jag kommit hem från mormor för ett tag sen.. klippte min morbror och hans tjej. Har nyss kollar BigBrother och Sanna åkte ut, tyckte ni att det var rätt? Jag tror faktikst att jag tyckte det, hon tillför liksom ingenting längre. Nu ska jag i alla fall se Walking dead och efter det ska jag sova, det är ju skola imorogn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0